Direktlänk till inlägg 21 september 2013

Lördag

Av Nettan Almström - 21 september 2013 12:08

Har sovit som en stock i natt, skönt att va utvilad men händerna tog drygt en timme på sig att funka.. Hahah, hur man än vänder sig e häcken bak. Ska prova att ha skenorna på i natt å se om det blir bättre..

Operation av diskbråcket skulle troligen ta bort problemet, men e ändå orolig. Operera nacken känns sådär.. Har iof hört talas om många där det blivit bra, från många olika personer.. Men en har berättat om operationer som varit mindre lyckade. Tror dock att jag försöker att inte lyssna på den personen. Det blir läöttare om man lyssnar på berättelser om de fall där de gått bra. Mycket skulle bli lättare om jag opererades.. slippa den ständiga värken, slippa ha händer som inte fungerar som de ska, slippa äta mediciner.. Men, men framtiden får utvisa hur det blir.


Idag har det änsålänge varit en bra dag. Har babblat i telefon, druckit kaffe och vaknat till liv ;-) Nu ska jag och brudarna göra oss klara för att åka iväg et tag. Skönt att inte bara sitta å glo i väggarna. Det är ju så knasigt när jag ska ta det lugnt å inte får göra ngt, bara sitta å glo på tvt ex är inget för mig. Nu kommer jag iaf hemifrån å behöver inte åka kommunalt eller gå- bra det :-) 

Det var ett tag sedan jag träfafde världens sötaste Tindrabus så det ska bli kul :D 

Satt igår med en vän och hennes 3 åriga dotter.. vilken härlig ålder. Minns så när mina busar var så små <3 Men de blir alt större, fast d e söta ändå <3


Ghhahh.. Mina tjejer bråkar med varandra - som vanligt :P Jag har ju själv inga syskon, men har fått höra många gånger att det är helt normalt ;-) De är 8 och 10 år.. ena seknden bästa vänner för att inästa ha halvt ihjäl varandra. 

Nu skulle Smilla (äldsta) göra ngt kladd med parfym och oparfymerad hudkräm som hon sett i ngn videoblogg :P Yngsta (Melissa blev rabiat för att det var en parfym som var bådas som hon skulle använda... Nu smörjer de in sig för fullt å är glada och nöjda.. De växklar fortare i humör än vad jag gör :P

Näpp.. nu ska jag göra mig redo så jag e klar när de kommer. Ha en fin lördag så hörs vi senare :-)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan Almström - 23 september 2013 13:48

Dagarna bara rusar förbi.. Jag försöker verkligen ta det lugnt, men hypertyreosen gör det inte lätt :( Har stått i tvättstugan idag, men inte haft så mycket tvätt och sett till att det inte behövts stressa.. Melissa är hemmqa från skolan idag, hon ...

Av Nettan Almström - 21 september 2013 12:08

Har sovit som en stock i natt, skönt att va utvilad men händerna tog drygt en timme på sig att funka.. Hahah, hur man än vänder sig e häcken bak. Ska prova att ha skenorna på i natt å se om det blir bättre.. Operation av diskbråcket skulle troligen...

Av Nettan Almström - 20 september 2013 20:09

Det är mycket tankar som snurrar i mitt huvud.. Jag saknar Tomas så förbannat.. Min bästa vän, min man,, Jag tror ärligt talat inte at vi skulle vara gifta fortfaransde om han levt, men han hade funnits, Fäör barnen, för mig. Jag ade kunnat luta mig ...

Av Nettan Almström - 20 september 2013 13:53

Rubriken, vilken även är namnet på min blogg,är ett citat som jag tycker passar in på mitt liv.. Jag e påväg mot stjärnorna.. En dag ska jag vara där och må bra,, Jag ska ha med mig allt svårt jag varit med om som bittra erfarenheter, men tror även a...

Presentation


Hej :- Jag heter Nettan och är 36år- Jag bor med mina älskade barn i Knivsta. 2010 blev jag änka och livet blev totalt förändrat- Men jag och mina busar har skapat ett nytt liv tillsammans och har trots många svårigheter gått vidare.Vissa dagar känns all

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards